Sklep internetowy dostępny pod adresem https://royalgames.pl/ prowadzony jest przez Mateusz Wagner
wykonującego działalność gospodarczą pod firmą SF Media Mateusz Wagner pod adresem ul. Kędzierzyńska 17a/111, Bytom 41-902, NIP: 6263040075, REGON: 387103705, wpisanego do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.
Dane kontaktowe Sprzedawcy:
- adres e-mail: kontakt@royalgames.pl
Niniejszy dokument (stanowiący równocześnie regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną) zwany dalej „Regulaminem”, określa rodzaje i zakres
świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady zawierania
umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawai
obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy a także tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
§1. Definicje
- Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://royalgames.pl.pl/.
- Sprzedawca – Mateusz Wagner wykonujący działalność gospodarczą pod firmą SF Media Mateusz Wagner pod adresem ul. Kędzierzyńska 17a/111, Bytom 41-902, NIP: 6263040075, REGON: 387103705.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą. - Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu
internetowego. - Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu internetowego, której przedmiotem jest zakup Produktu. - Produkt – produkt cyfrowy w postaci gry, do której dostęp uzyskiwany jest poprzez klucz
elektroniczny lub dane dostępowe do konta, który Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu
internetowego. - Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie
zamówienia w celu dokonania zakupu Produktu. - Newsletter – usługa umożliwiająca subskrybowanie i otrzymywanie drogą elektroniczną bezpłatnych
informacji o Produktach i promocjach Sprzedawcy.
§2. Postanowienia ogólne - Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach
określonych w Regulaminie. - Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa i zasadami współżycia społecznego. - Klient korzystający z Usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Klientów przewidziane
rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. - Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych
osobowych w celu realizacji umowy. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony
danych osobowych przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” Sklepu internetowego. - Informacje dotyczące Produktu znajdujące się na stronie Sklepu internetowego stanowią zaproszeniedo
zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. - Wszelkie ceny podane na stronie Sklepu internetowego są cenami brutto.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Produktów dostępnych w
Sklepie internetowym, wprowadzania nowych Produktów jak i też przeprowadzania i odwoływania
akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach. - Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Klient
zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych Sprzedawcy w sposób niezakłócający ich
funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym
oprogramowania złośliwego) lub urządzeń. - Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez
nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na
dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich
utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z
wykorzystaniem Sklepu internetowego.
§3. Usługi i ogólne warunki świadczenia usług - Sprzedawca za pomocą Sklepu internetowego świadczy drogą elektroniczną usługi poprzez:
a) udostępnienie treści o ofercie i Produktach na stronie Sklepu internetowego,
b) umożliwienie wypełnienia formularza zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży,
c) przesyłanie Klientom informacji o promocjach i Produktach w formie „Newslettera”. - Usługi określone w pkt 1 świadczone są nieodpłatnie.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia wypełnienia formularza
zamówienia zawierana jest z Klientem na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez niego do
wypełniania formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lubz
chwilą przesłania wypełnionego formularza Sprzedawcy. - Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter” zawiązywana jest na czas
nieokreślony z chwilą zapisania się Klienta do usługi „Newsletter” za pomocą funkcjonalności
dostępnej na stronie Sklepu internetowego. - Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę:
a) urządzenie z dostępem do sieci Internet,
b) przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,
c) dostęp do poczty elektronicznej. - Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą
swojego dostawcy usług internetowych.
§4. Umowa sprzedaży - Sprzedawca umożliwia składanie zamówień na Produkty dostępne w Sklepie internetowym za
pomocą Formularza zamówienia dostępnego w Sklepie internetowym przez 24 godziny 7 dni w
tygodniu. - W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wyboru Produktu dostępnego w Sklepie internetowym.
Po dokonaniu wyboru Produktu (dodanie Produktu do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną w
Sklepie internetowym), Klient wypełnia Formularz zamówienia wskazując w nim dane niezbędne do
realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, a następnie potwierdza złożenie zamówienia za pomocą
przycisku „Zamawiam i płacę”. - Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie
składania zamówienia adres poczty elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Następnie
Sprzedawca po weryfikacji możliwości realizacji zamówienia przesyła Klientowi wiadomość
potwierdzającą zamówienie. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej
zamówienie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. - Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki umowy sprzedaży,a w
szczególności ilość oraz rodzaj zamówionego Produktu, całkowitą cenę do zapłaty oraz wysokością
przyznanych rabatów (o ile dotyczy).
§5. Czas realizacji zamówienia - Sprzedawca realizuje zamówienia według kolejności ich wpłynięcia (z uwzględnieniem §6 pkt 3
niniejszego Regulaminu). - Zamówienia realizowane są niezwłocznie po dokonaniu przez Klienta płatności, nie później jednakniż
do 48 godzin. - Realizacja zamówienia odbywa się poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Klienta
wskazany w Formularzu zamówienia klucza elektronicznego umożliwiającego aktywowanie Produktu na
dedykowanej platformie lub danych dostępowych do uprzednio utworzonego konta na dedykowanej
platformie na którym dostępny jest Produkt. - Klient ponosi odpowiedzialność za działania jak i zaniechania skutkujące uzyskaniem dostępu do
Produktu (w tym do klucza cyfrowego lub danych umożliwiających logowanie do konta) osobom
trzecim. Klient w celu zwiększenia bezpieczeństwa nie powinien ujawniać danych osobom trzecim
nieupoważnionym do działania w jego imieniu, powinien wprowadzać dane dostępowe w sposób
uniemożliwiający podgląd przez osoby trzecie, a także nie zapisywać hasła.
§6. Metody płatności - Sprzedawca umożliwia dokonywanie płatności za zamówione Produkty w formie przedpłaty:
a) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych CashBill udostępnionego przez CashBill
S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice, KRS: 0000323297, zgodnie z
regulaminem systemu płatności https://www.cashbill.pl/jak-zaplacic/,
b) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal, obsługiwanego przez PayPal
(Europe) z siedzibą w Luksemburgu,
c) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy. - Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie siedmiu dni od momentu zawarcia umowy.
W przypadku braku płatności w określonym terminie umowa sprzedaży może ulec rozwiązaniu. - Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia z chwilą otrzymania od operatora systemu
płatności elektronicznych informacji o pozytywnej autoryzacji transakcji lub po zaksięgowaniu
środków na rachunku bankowym przy płatności przelewem tradycyjnym. - Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z Produktem lub elektronicznie na adres e-mail
wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. - W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą
płatniczą, Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
§7. Rękojmia za wady Produktu - Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny
względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest
zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia
umowy. - Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch latod
dnia wydania Produktu Klientowi. - Zgłoszenie o wadach Produktu należy przesłać drogą elektroniczną na adres
kontakt@royalgames.pl lub pisemnie na adres pocztowy Sprzedawcy. - Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego
otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego
uwzględnieniem.
§8. Odstąpienie od umowy sprzedaży - Klientowi będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania
przyczyny. - Postanowienia dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej
zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności zprzedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. - Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia
Produktu w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. - Do zachowania terminu określonego w ust. 3 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od
umowy przed jego upływem. - Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył
Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dlaniego z
żadnymi kosztami. - Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38
ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w stosunku do umów o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
§9. Odstąpienie od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną
oraz postępowanie reklamacyjne - W przypadku umów o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym(np.
usługa Newsletter) Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Klient może rozwiązać
umowę za wypowiedzeniem ze skutkiem natychmiastowym i bez podawania przyczyny wysyłając
oświadczenie o wypowiedzeniu na adres poczty elektronicznej kontakt@royalgames.pl. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym z zachowaniem 14-dniowego terminu
wypowiedzenia w przypadku naruszania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu. - W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Sprzedawcę usług świadczonych za
pomocą Sklepu internetowego, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na
adres kontakt@royalgames.pl. - Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa
firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot
reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające
złożenie reklamacji. - Reklamację rozpatruje Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
§10. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców - Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami w
myśl art. 221 Kodeksu cywilnego. - Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się dla umów sprzedaży jeżeli kupującym jest osoba
fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w każdym czasie o ile
Produkt nie został wydany Klientowi lub osobie trzeciej działającej w imieniu Klienta. Odstąpienie od
umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia metod płatności dostępnych w Sklepie
internetowym. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania przedpłaty w całości lub części
wartości zamówienia, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności. - Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego w przypadku sprzedaży Produktu na rzecz Klienta
niebędącego konsumentem wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi. - Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta zostaje ograniczona wyłącznie do rzeczywistych szkód
poniesionych przez Klienta w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez Sprzedawcę, przy czym
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w wysokości nie większej niż wartość zamówienia złożonego przez
Klienta.
§11. Odpowiedzialność Sprzedawcy - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w
szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działanie
Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu internetowego przez
Klienta w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa oraz
obowiązującymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych
funkcjonalności Sklepu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowybazy
technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych
funkcjonalności Sklepu internetowego nie może naruszać praw Klienta.
§12. Własność intelektualna - Wszelkie treści zamieszczone w Sklepie internetowym (wliczając w to grafikę, teksty, układ stroni
logotypy), a nie pochodzące od Klienta lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianejdla
praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody
Sprzedawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną. - Klient zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu
internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym
zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez
Sprzedawcę. - Korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć,
aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Klienta jakichkolwiek praww
odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich
majątkowych, praw pokrewnych lub licencji. - Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Sklepu
internetowego lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
b) rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych w Sklepie internetowym treści,
c) pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.
§13. Postanowienia końcowe - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu
Sprzedawca powiadomi na stronie Sklepu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed
wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do
Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana
Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli
zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie wypowiedziała
umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych. - W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie
odpowiednie przepisy prawa polskiego. W przypadku, gdy przepisy, które obowiązują w państwie
konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to
znajdą one zastosowanie w umowie zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego. - Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń wynikających z ze składanych w Sklepie zamówień. Należą do nich: w raziesporu
o prawa majątkowe wynikłe z umów sprzedaży i świadczenia usług, wystąpienie z wnioskiem o
rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim
Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej; wystąpienie z wnioskiem do Wojewódzkiego
Inspektora Inspekcji Handlowej w Krakowie (http://www.krakow.wiih.gov.pl/) o podjęcie działań
mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie sporu na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016
r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823). - Niezależnie od pkt 3 Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika
konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. - Klient będący konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania
sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. - Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod
rozstrzygnięcie:
a) sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa
polskiego, jeżeli Klient jest konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w §8 pkt 2
Regulaminu,
b) sądowi powszechnemu właściwemu według siedziby Sprzedawcy, jeżeli Klient nie jest
konsumentem. - Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 sierpnia 2021 r.