Regulamin

Sklep internetowy dostępny pod adresem https://royalgames.pl/ prowadzony jest przez Mateusz Wagner
wykonującego działalność gospodarczą pod firmą SF Media Mateusz Wagner pod adresem ul. Kędzierzyńska 17a/111, Bytom 41-902, NIP: 6263040075, REGON: 387103705, wpisanego do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.
Dane kontaktowe Sprzedawcy:

  • adres e-mail: kontakt@royalgames.pl
    Niniejszy dokument (stanowiący równocześnie regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną) zwany dalej „Regulaminem”, określa rodzaje i zakres
    świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady zawierania
    umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawai
    obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy a także tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
    §1. Definicje
  1. Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://royalgames.pl.pl/.
  2. Sprzedawca – Mateusz Wagner wykonujący działalność gospodarczą pod firmą SF Media Mateusz Wagner pod adresem ul. Kędzierzyńska 17a/111, Bytom 41-902, NIP: 6263040075, REGON: 387103705.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
    prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną zawierająca umowę ze Sprzedawcą.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu
    internetowego.
  6. Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za
    pośrednictwem Sklepu internetowego, której przedmiotem jest zakup Produktu.
  7. Produkt – produkt cyfrowy w postaci gry, do której dostęp uzyskiwany jest poprzez klucz
    elektroniczny lub dane dostępowe do konta, który Klient nabywa za pośrednictwem Sklepu
    internetowego.
  8. Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie
    zamówienia w celu dokonania zakupu Produktu.
  9. Newsletter – usługa umożliwiająca subskrybowanie i otrzymywanie drogą elektroniczną bezpłatnych
    informacji o Produktach i promocjach Sprzedawcy.
    §2. Postanowienia ogólne
  10. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach
    określonych w Regulaminie.
  11. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z obowiązującymi przepisami
    prawa i zasadami współżycia społecznego.
  12. Klient korzystający z Usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  13. Sprzedawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Klientów przewidziane
    rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  14. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych
    osobowych w celu realizacji umowy. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony
    danych osobowych przez Sprzedawcę określa „Polityka prywatności” Sklepu internetowego.
  15. Informacje dotyczące Produktu znajdujące się na stronie Sklepu internetowego stanowią zaproszeniedo
    zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  16. Wszelkie ceny podane na stronie Sklepu internetowego są cenami brutto.
  17. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Produktów dostępnych w
    Sklepie internetowym, wprowadzania nowych Produktów jak i też przeprowadzania i odwoływania
    akcji promocyjnych bądź dokonywania zmian w trwających już promocjach.
  18. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Klient
    zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych Sprzedawcy w sposób niezakłócający ich
    funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym
    oprogramowania złośliwego) lub urządzeń.
  19. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez
    nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na
    dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich
    utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z
    wykorzystaniem Sklepu internetowego.
    §3. Usługi i ogólne warunki świadczenia usług
  20. Sprzedawca za pomocą Sklepu internetowego świadczy drogą elektroniczną usługi poprzez:
    a) udostępnienie treści o ofercie i Produktach na stronie Sklepu internetowego,
    b) umożliwienie wypełnienia formularza zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży,
    c) przesyłanie Klientom informacji o promocjach i Produktach w formie „Newslettera”.
  21. Usługi określone w pkt 1 świadczone są nieodpłatnie.
  22. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia wypełnienia formularza
    zamówienia zawierana jest z Klientem na czas oznaczony w momencie przystąpienia przez niego do
    wypełniania formularza oraz ulega rozwiązaniu z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lubz
    chwilą przesłania wypełnionego formularza Sprzedawcy.
  23. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter” zawiązywana jest na czas
    nieokreślony z chwilą zapisania się Klienta do usługi „Newsletter” za pomocą funkcjonalności
    dostępnej na stronie Sklepu internetowego.
  24. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Sprzedawcę:
    a) urządzenie z dostępem do sieci Internet,
    b) przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,
    c) dostęp do poczty elektronicznej.
  25. Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą
    swojego dostawcy usług internetowych.
    §4. Umowa sprzedaży
  26. Sprzedawca umożliwia składanie zamówień na Produkty dostępne w Sklepie internetowym za
    pomocą Formularza zamówienia dostępnego w Sklepie internetowym przez 24 godziny 7 dni w
    tygodniu.
  27. W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wyboru Produktu dostępnego w Sklepie internetowym.
    Po dokonaniu wyboru Produktu (dodanie Produktu do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną w
    Sklepie internetowym), Klient wypełnia Formularz zamówienia wskazując w nim dane niezbędne do
    realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, a następnie potwierdza złożenie zamówienia za pomocą
    przycisku „Zamawiam i płacę”.
  28. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie
    składania zamówienia adres poczty elektronicznej oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Następnie
    Sprzedawca po weryfikacji możliwości realizacji zamówienia przesyła Klientowi wiadomość
    potwierdzającą zamówienie. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości potwierdzającej
    zamówienie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  29. Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki umowy sprzedaży,a w
    szczególności ilość oraz rodzaj zamówionego Produktu, całkowitą cenę do zapłaty oraz wysokością
    przyznanych rabatów (o ile dotyczy).
    §5. Czas realizacji zamówienia
  30. Sprzedawca realizuje zamówienia według kolejności ich wpłynięcia (z uwzględnieniem §6 pkt 3
    niniejszego Regulaminu).
  31. Zamówienia realizowane są niezwłocznie po dokonaniu przez Klienta płatności, nie później jednakniż
    do 48 godzin.
  32. Realizacja zamówienia odbywa się poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej Klienta
    wskazany w Formularzu zamówienia klucza elektronicznego umożliwiającego aktywowanie Produktu na
    dedykowanej platformie lub danych dostępowych do uprzednio utworzonego konta na dedykowanej
    platformie na którym dostępny jest Produkt.
  33. Klient ponosi odpowiedzialność za działania jak i zaniechania skutkujące uzyskaniem dostępu do
    Produktu (w tym do klucza cyfrowego lub danych umożliwiających logowanie do konta) osobom
    trzecim. Klient w celu zwiększenia bezpieczeństwa nie powinien ujawniać danych osobom trzecim
    nieupoważnionym do działania w jego imieniu, powinien wprowadzać dane dostępowe w sposób
    uniemożliwiający podgląd przez osoby trzecie, a także nie zapisywać hasła.
    §6. Metody płatności
  34. Sprzedawca umożliwia dokonywanie płatności za zamówione Produkty w formie przedpłaty:
    a) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych CashBill udostępnionego przez CashBill
    S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice, KRS: 0000323297, zgodnie z
    regulaminem systemu płatności https://www.cashbill.pl/jak-zaplacic/,
    b) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal, obsługiwanego przez PayPal
    (Europe) z siedzibą w Luksemburgu,
    c) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  35. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie siedmiu dni od momentu zawarcia umowy.
    W przypadku braku płatności w określonym terminie umowa sprzedaży może ulec rozwiązaniu.
  36. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia z chwilą otrzymania od operatora systemu
    płatności elektronicznych informacji o pozytywnej autoryzacji transakcji lub po zaksięgowaniu
    środków na rachunku bankowym przy płatności przelewem tradycyjnym.
  37. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z Produktem lub elektronicznie na adres e-mail
    wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
  38. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą
    płatniczą, Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
    §7. Rękojmia za wady Produktu
  39. Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny
    względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest
    zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia
    umowy.
  40. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch latod
    dnia wydania Produktu Klientowi.
  41. Zgłoszenie o wadach Produktu należy przesłać drogą elektroniczną na adres
    kontakt@royalgames.pl lub pisemnie na adres pocztowy Sprzedawcy.
  42. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego
    otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego
    uwzględnieniem.
    §8. Odstąpienie od umowy sprzedaży
  43. Klientowi będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
    konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania
    przyczyny.
  44. Postanowienia dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej
    zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
    że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności zprzedmiotu
    wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  45. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia
    Produktu w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
  46. Do zachowania terminu określonego w ust. 3 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od
    umowy przed jego upływem.
  47. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  48. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania
    oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności.
    Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył
    Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dlaniego z
    żadnymi kosztami.
  49. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38
    ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w stosunku do umów o dostarczanie
    treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
    rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
    poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    §9. Odstąpienie od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną
    oraz postępowanie reklamacyjne
  50. W przypadku umów o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym(np.
    usługa Newsletter) Klientowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Klient może rozwiązać
    umowę za wypowiedzeniem ze skutkiem natychmiastowym i bez podawania przyczyny wysyłając
    oświadczenie o wypowiedzeniu na adres poczty elektronicznej kontakt@royalgames.pl.
  51. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą
    elektroniczną o charakterze ciągłym i bezterminowym z zachowaniem 14-dniowego terminu
    wypowiedzenia w przypadku naruszania przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
  52. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Sprzedawcę usług świadczonych za
    pomocą Sklepu internetowego, Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na
    adres kontakt@royalgames.pl.
  53. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa
    firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot
    reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające
    złożenie reklamacji.
  54. Reklamację rozpatruje Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
    §10. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
  55. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami w
    myśl art. 221 Kodeksu cywilnego.
  56. Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się dla umów sprzedaży jeżeli kupującym jest osoba
    fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
    wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
    szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
    podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  57. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w każdym czasie o ile
    Produkt nie został wydany Klientowi lub osobie trzeciej działającej w imieniu Klienta. Odstąpienie od
    umowy przez Sprzedawcę nie rodzi po stronie Klienta roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  58. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia metod płatności dostępnych w Sklepie
    internetowym. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania przedpłaty w całości lub części
    wartości zamówienia, niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności.
  59. Na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego w przypadku sprzedaży Produktu na rzecz Klienta
    niebędącego konsumentem wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
  60. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta zostaje ograniczona wyłącznie do rzeczywistych szkód
    poniesionych przez Klienta w związku z nienależytym wykonaniem umowy przez Sprzedawcę, przy czym
    Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w wysokości nie większej niż wartość zamówienia złożonego przez
    Klienta.
    §11. Odpowiedzialność Sprzedawcy
  61. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych (w
    szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie) lub działanie
    Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.
  62. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu internetowego przez
    Klienta w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, obowiązującymi przepisami prawa oraz
    obowiązującymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
  63. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych
    funkcjonalności Sklepu internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowybazy
    technicznej bądź oprogramowania. Zawieszenie bądź zakończenie świadczeń poszczególnych
    funkcjonalności Sklepu internetowego nie może naruszać praw Klienta.
    §12. Własność intelektualna
  64. Wszelkie treści zamieszczone w Sklepie internetowym (wliczając w to grafikę, teksty, układ stroni
    logotypy), a nie pochodzące od Klienta lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianejdla
    praw autorskich i są wyłączną własnością Sprzedawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody
    Sprzedawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  65. Klient zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu
    internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym
    zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez
    Sprzedawcę.
  66. Korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć,
    aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Klienta jakichkolwiek praww
    odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich
    majątkowych, praw pokrewnych lub licencji.
  67. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
    a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Sklepu
    internetowego lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
    b) rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych w Sklepie internetowym treści,
    c) pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.
    §13. Postanowienia końcowe
  68. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu
    Sprzedawca powiadomi na stronie Sklepu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed
    wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do
    Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana
    Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli
    zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie wypowiedziała
    umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych.
  69. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie
    odpowiednie przepisy prawa polskiego. W przypadku, gdy przepisy, które obowiązują w państwie
    konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to
    znajdą one zastosowanie w umowie zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego.
  70. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń wynikających z ze składanych w Sklepie zamówień. Należą do nich: w raziesporu
    o prawa majątkowe wynikłe z umów sprzedaży i świadczenia usług, wystąpienie z wnioskiem o
    rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim
    Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej; wystąpienie z wnioskiem do Wojewódzkiego
    Inspektora Inspekcji Handlowej w Krakowie (http://www.krakow.wiih.gov.pl/) o podjęcie działań
    mających na celu pozasądowe rozstrzygnięcie sporu na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016
    r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823).
  71. Niezależnie od pkt 3 Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika
    konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu
    Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl.
  72. Klient będący konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania
    sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem
    http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  73. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod
    rozstrzygnięcie:
    a) sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa
    polskiego, jeżeli Klient jest konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w §8 pkt 2
    Regulaminu,
    b) sądowi powszechnemu właściwemu według siedziby Sprzedawcy, jeżeli Klient nie jest
    konsumentem.
  74. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
  75. Regulamin wchodzi w życie z dniem 17 sierpnia 2021 r.